Atmosfera

 

Sądzimy, że jakość i efektywność wykonywanej pracy w dużym stopniu zależy od
panującej atmosfery. 
Dlatego jesteśmy dla siebie uprzejmi i życzliwi, szanujemy się
i stawiamy na współpracę i wzajemne pomaganie.

więcej informacji

Nasza firma działa od 2012 r. Założyciele spółki w poprzednich latach również prowadzili Biura Rachunkowe obsługujące duże międzynarodowe spółki.

Zatrudniamy 200 pracowników. Nasza centrala znajduje się w Warszawie, oprócz tego mamy kilka oddziałów, między innymi w Lublinie, Toruniu i Puławach.

 

Zatrudniamy ludzi z pasją, kreatywnych, nastawionych na rozwój. Tworzymy miejsca pracy z dobrą atmosferą, która pozwala rozwijać ukryte talenty.

 

Stworzyliśmy i udostępniamy nowoczesne narzędzia technologiczne pomagające kontrolować i prowadzić biznes naszym Klientom.

We współpracy z mBankiem tworzymy Ogólnopolską Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR), do której przystąpiło już ponad 3000 biur rachunkowych.

O nas: 

Zacznij swoją karierę z nami

 

W dobrej i przyjaznej atmosferze

Nasze oferty znajdziesz poniżej

Jakość współpracy

 

 

wspieramy naszych pracowników
w rozwoju i pogłębianiu wiedzy w zakresie podatków, prawa i prawidłowej
komunikacji z klientem

Innowacyjność

 

 

tworzymy i pracujemy na  nowoczesnych  narzędzia technologicznych  pomagających  kontrolować i prowadzić biznes
naszym klientom.

Dobra atmosfera
 

 

zależy nam na tolerancji, komforcie pracy, zachowaniu równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz na dobrym samopoczuciu
naszych pracowników

Nasze wartości: 

karta MultiSport

Korzystne i przejrzyste systemy premiowe

prywatna opieka medyczna

podnoszenie swoich kompetencji i kwalifikacji

home office - wtedy gdy poczujesz się już pewnie w wykonywaniu swoich zadań

możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia pracowniczego

Benefity: 

Księgowa/Księgowy do zespołu KPiR 

 

Miejsce pracy: Lublin/Puławy/Warszawa/Toruń

Praca zdalna, stacjonarna lub hybrydowa - do wyboru

 

Zakres obowiązków:

  • Księgowanie dokumentów w firmach na KPiR.

  • Sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym.

  • Sporządzanie deklaracji podatkowych.

  • Bieżąca obsługa klientów.

  • Zgłoszenia ZUS i VAT.

 

Wymagania:

  • Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem KPiR.

  • Znajomość przepisów podatkowych w zakresie PIT i VAT.

  • Doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w rozliczeniach KPiR.

  • Chęć do nauki i rozwoju.

  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

  • Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole.

  • Dobra organizacja pracy.

  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

  • Pełna dyspozycyjność w godzinach 8-16 lub 9-17.

 

Oferujemy:​​​​​​​

  • Pracę w prestiżowej, innowacyjnej firmie.

  • Elastyczne formy zatrudnienia: umowę o pracę, umowę zlecenie, kontrakt.

  • Pracę od poniedziałku do piątku.

  • Wynagrodzenie – ustalane indywidualnie na kolejnych etapach rozmów, adekwatne do doświadczenia i umiejętności.

  • Atrakcyjny onboarding pracownika - nie zostawimy Cię samemu sobie.

  • Bardzo przyjazną atmosferę w miłym i zgranym zespole.

  • Indywidualną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju.

  • Uczestnictwo w ciekawych szkoleniach, które rozszerzą Twoje umiejętności i kompetencje.

  • Dodatkowe benefity pozapłacowe: m. in. pakiet medyczny i MultiSport.

 

Prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualną klauzulą RODO na adres:  HR@cashdirector.pl ​​​​​​​

Opiekun Klienta w Zespole HelpDesk

 

Miejsce pracy: Lublin

 

Jako Opiekun klienta w Zespole HelpDesk Twoje obowiązki będą obejmować:​​​​​​​

  • Zapewnienie profesjonalnego i przyjaznego kontaktu telefonicznego z nowymi użytkownikami systemu.

  • Powitanie nowych użytkowników oraz zapewnienie im niezbędnych informacji na temat funkcji i korzyści związanych z systemem.

  • Proponowanie udziału w szkoleniach dotyczących obsługi systemu.

  • Przeprowadzanie szkoleń z obsługi systemu dla nowych i istniejących użytkowników, zapewniając im pełne zrozumienie funkcji i możliwości systemu.

  • Udzielanie telefonicznego i mailowego wsparcia klientom w obsłudze systemu, odpowiadając na ich pytania, rozwiązując problemy techniczne i udzielając wskazówek dotyczących korzystania z systemu.

 

Czego oczekujemy od Ciebie?​​​​​​​

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta minimum pół roku.

  • Komunikatywność.

  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

  • Szybkie przyswajanie nowej wiedzy.

  • Umiejętności budowania wypowiedzi i posługiwania się poprawną polszczyzną.

  • Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

  • Umiejętność współpracy w zespole

  • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz.

  • Mile widziane: wykształcenie ekonomiczne lub doświadczenie w zakresie księgowości.

  • Status studenta.

 

Co oferujemy?​​​​​​​

  • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki wynagrodzenia (akceptujemy również inne formy zatrudnienia – jesteśmy w tym względzie elastyczni).

  • Korzystny i przejrzysty system premiowy, który doceni Twoje osiągnięcia.

  • Pracę w godzinach 8 – 16 lub 9-17, od poniedziałku do piątku.

  • Benefity w postaci: Karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz możliwości skorzystania z ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach, owocowe wtorki ;), szkolenia i spotkania integracyjne.

  • Dogodny dojazd - biuro znajduje się w samym centrum miasta, zapewniając Ci wygodny i szybki sposób dotarcia do pracy.

  • Świetną atmosferę pracy w młodym i zgranym zespole, gdzie liczy się wzajemne wsparcie i pozytywna energia.

 

Prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualną klauzulą RODO na adres:  HR@cashdirector.pl

Jeśli chciałabyś/chciałbyś u nas pracować a nie prowadzimy aktualnie rekrutacji w tym kierunku, prześlij nam swoje CV i napisz jakie stanowisko Cię interesuje:)

Aktualne oferty pracy:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

 

Miejsce pracy: Lublin

 

CashDirector S.A. we współpracy z mBankiem tworzy Ogólnopolską Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR), do której przystąpiło już ponad 3000 biur rachunkowych. Tworzymy i udostępniamy nowoczesne narzędzia technologiczne pomagające kontrolować i prowadzić biznes naszym Klientom, takie jak autorski system mKsięgowość i mOrganizer. Więcej informacji na naszej stronie oscbr.pl

 

Zgłoś się do nas jeśli:

  • Potrafisz posługiwać się pakietem MS Office.

  • Posiadasz sprzedażowe zacięcie lub jesteś osobą, która szybko się uczy.

  • Jesteś otwarty na nowe wyzwania, lubisz kontakt z ludźmi i z łatwością budujesz długofalowe relacje.

  • Potrafisz aktywnie słuchać i odpowiadać na potrzeby klientów.

  • Posiadasz dobrą organizację pracy własnej oraz angażujesz się w powierzone zadania.

  • Jesteś osobą pozytywnie nastawioną, z wysoką kulturą osobistą.

  • Potrafisz współpracować w zespole.

 

Do Twoich zadań jako Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego będzie należało:

  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biur rachunkowych.

  • Badanie potrzeb klientów i dobieraniu do nich korzyści wynikających z założenia konta.

  • Raportowanie swojej pracy.

  • Ścisła współpraca z pozostałymi osobami w zespole.

  • Odpowiedzialność za powierzone zadania.

  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów.

  • Pracujemy na gotowej bazie klientów.

 

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki wynagrodzenia (akceptujemy również inne formy zatrudnienia – jesteśmy w tym względzie elastyczni).

  • Korzystny i przejrzysty system premiowy.

  • Pracę w godzinach 8 – 16, od poniedziałku do piątku.

  • Benefity w postaci: Karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz możliwości skorzystania z ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.

  • Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami.

  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym – praca stacjonarna i zdalna (po etapie wdrożeniowym).

  • Dogodny dojazd w przypadku pracy stacjonarnej - biuro w samym centrum miasta.

  • Pracę w innowacyjnej firmie gwarantującej rozwój zawodowy w ramach całej struktury.

  • Rozwój kompetencji sprzedażowych.

  • Brak presji, charakterystycznej dla podobnych stanowisk na rynku.

  • Niezbędne narzędzia pracy oraz bazę potencjalnych partnerów biznesowych.

  • Świetną atmosferę pracy w młodym i zgranym zespole.

 

Prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualną klauzulą RODO na adres:  HR@cashdirector.pl

POMOC

Polityka prywatności

FIRMA

ODDZIAŁY

CashDirector S.A Oddział w Lublinie

ul. Tadeusza Szeligowskiego 6, budynek A, 

20-883 Lublin

CashDirector S.A Warszawa

Al. Jerozolimskie 96,

00-807 Warszawa

CashDirector S.A Oddział w Toruniu

ul. Szewska 4/2,

87-100 Toruń

Wsparcie techniczne i księgowe

Korzystaj ze wsparcia księgowych.
specjalistów ds. podatków oraz doradców.

Księgowi są do Twojej dyspozycji od poniedziałku
do piątku od 9 do 17. Infolinia: 22 100 67 62

Operatorem platformy Superksięgowa.pl jest CashDirector S.A.  Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2020 CashDirector S.A.

projekt i wykonanie studiokreatywa.pl

CashDirector S.A  Al. Jerozolimskie 96,

00-807 Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy
w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
• NIP 5222885734 • REGON 141400865
• KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 17.251.055,- zł

Dla aktualnych Klientów opiekaklienta@superksiegowa.pl
+48 (22) 100 50 60 pon. – pt.: 9:00-17:00

Dla nowych Klientów opiekaklienta@superksiegowa.pl
+48 (22) 100 67 62 pon – pt.: 9:00-17:00